gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 07, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoForever21, trendi ucuzlatmakta üstüne olmayanlardan biri. Hep küçük bedene, herşey zayıf kadına anlayışına, "aslında büyük bedenleri de unutmadık" koleksiyonu ekledi bu krizde. Özellikle ABD markası olması ve oraya hizmet vermesi nedeniyle geç kalınmış, ama sonunda olmuş bir proje olarak görüyorum bu olayı.
Büyük beden koleksiyon isminin manidarlığı da beni benden alıyor.

Normal beden kadına Forever 21..."Bu bedenlerde kalırsan ilelebet paidar kalacaksın."

Büyük bedene Faith21..."Sen o lokmaları götürürken inanmaya devam et."

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenhttp://www.hediyedenizi.com da çok güzel isme özel hediyeler var,hep oradan alışveriş yapıyorum çok memnunum arkadaşlar herkese tavsiye ederim,hediye bulmamak imkansız,ayrıca çok güzel ilgileniyorlar,ben başka yerden alışveriş yapmıyorum desem doğrudur.
babalar günü içinde hediye arıyorsanız bence bir bakın derim hem fikir sahibi olursunuz hemde sen doğduğun gün neler oldu diye bir bölümleri var doğum tarihimi yazdım ben doğduğum gün neler olmuş hepsini öğrendim,ekmek kaç liraymış hangi takım şampiyonmuş,hürriyetin ana sayfası nasılmış mutlaka bakın derim çok keyifli:)
linkini atıyorum
http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dogum_gunu.php

<$BlogCommen10:25 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>