gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 20, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoErkek koleksiyonunda mertliği bozmuş ve karizmayı yan çizdirmiş Barney's.

2009 İlkbahar/yaz kataloğu sürprizlerle dolu. Gerçi Barney's görünümlerin mucidi değil, sadece sezondaki enteresanlıkların altını çiziyor. Olsun. Baktığımız Vogue Paris değil. Bir çok katlı mağaza markasının kataloğu.

Görünümlere dair kısa notlar:

- Bermuda şortu anlıyorum, kırmızı kilotlu çorapta tükürük boğazımda kalıyor.
- Uzun eteğe alışır olduk. Hatta İskoçlar zaten meşhur etmediler mi etek konseptini? Niye şimdi onlara öykünür olduk? Marc Jacobs, senin de katkın büyük hocam.
- Mini etek o kıllı bacaklara olmuş mu?
- Rick Owens'teki topuklu bota bakamıyorum bile.








Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenahahah..boşverelim, zaten bu trend in tutacağını pek sanmıyorum Türkiye de..o yüzden gülüp geçiyorum.

<$BlogCommen9:01 ÖÖlogCommen  Blogger OuZ

<$BlogCommentürkiye'de maalesf çok yeni bi kavram moda... dünyadaki gibi pek işlemio burda moda kavramı yine kendimize göre yontup, saçma sapan şeyler moda die halkın önüne sunuyoruz...moda kavramını anlamamız için çok yol kattetmemiz gerekio bence... bu yazıya gelicek olursak nedense kadınların bi kıskançlığını seziyorm nedense :D kadınlar bu tarz yenilikleri çok sert bi şekilde eleştiriolar bence...kasmayın bu kadar :D

<$BlogCommen3:46 ÖSlogCommen  Anonymous Yeliz

<$BlogCommenben bir kadın olarak söylemeliyim ki bir kıskançlık durumum yok :D yalnız sadece erkek yapmamasına rağmen, yohji yamamoto'nun erkek koleksiyonlarını çok beğeniyorum! giyilebilir derecede coollar bence.. nişantaşı'ndaki Muji'nin giyim departmanı onun elinden çıkıyomuş, ulaşılabilir yamamoto tasarımları da var artık nihayet :D

<$BlogCommen3:59 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>