gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 30, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoTV bizi uzun zamandır moda programlarından mahrum bırakmıştı.
CNNTürk'teki Trendikon programı moda konusunu köpürtmek için imdada koştu.
Üstelik Cumartesi gibi TV odaklı bir gün, prime time gibi bir saat ve magazin gündeminin moda büyük elçisiyle.
Programı ilk defa bu gece seyredebildim.
İçeriğin ne olduğunu çok merak ettim desem, ne siz ne ben yeriz.
Açıkçası Eda Taşpınar'ın sunumunu görmek istedim.
Ve sonuç. Danananaan. Eda Taşpınar ekrana ne kadar yakışıyor. Ses tonu çok yumuşak, konular arasındaki sunumlar oldukça başarılı ve çok rahat gözüküyor.



Bir tek röportaj ve alışveriş kısımlarındaki sohbetlerde soru işaretlerim var. Sempatiklik biraz şımarıklık gibi algılanıyor. Neticede Taşpınar, yılların sunucusu ve programcısı değil, bu gözle değerlendirip ileriye de ümitle bakmak lazım.

Ancak programdaki insanlarla (Yazbükey'den Emel Kurhan ve alışveriş arkadaşı Pelin) yanyana geldiği sahnelerdeki renk farkı inanılır gibi değil. O nedenle Eda Taşpınar'ın ekran görüntüsünü tek bozan şey, yıllar evvel rahmetli Tevfik Gelenbe'nin oynadığı "Arap Bacı" rengi. (Kendisi de programda bu konudaki "sapıklığını" dile getirdi.)



Öyle ya da böyle Trendikon vasıtasıyla ben modanın TV'de yer almasına sevinirim. Ve bu tarz işleri desteklerim. Bir de başarılar dilerim.

Hergün sivilce gibi pörtleyen moda bloglarının bu konuyu hiç ele almamaları da oldukça şaşırtıcı. Kimse mi izlemiyor? Nerde bu devlet, nerde bu millet?

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo16h4>
Blogger seda

<$BlogCommenhenüz izleyemedim ben, ama çok beğendiğim bir kadındır eda taşpınar herkesin aksine.

sivilce gibi pörtleyen moda bloggerları da henüz izlememiş sanırım, diyerek üstüme alınmamış gibi yapıyorum:)

<$BlogCommen12:42 ÖÖlogCommen  Blogger diLay

<$BlogCommenben ilk program için ctsi gecesi ewden çıkmamıştım,geçen hafta kaçırdım ama bu haftakini izledim.BEn bayılıyorum bu kadına,alışweriş kısmına katılmayı çok istiyorum işalah denk gelir bi hafta.Bu arada ben şahsen blogumda kendi tarzım dışındaki fotograflara yer wermiyorum ama bir blogda böyle bir yazı çıkmıştı ilk programdan sonra ,ben de orda görüşlerimi belirtmiştim.Onun dışında pek kimsenin dikkatini çekmemiş sanırım,zaten nedense çoğu insandan negatif tepkiler alıyor eda taşpınar anlamış değilim :/

<$BlogCommen1:42 ÖÖlogCommen  Blogger maydanoz

<$BlogCommenBu güzel blogunuza rastlayınca insanlarda bu güzellikleri görsün istedim. O nedenle maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, mesajım o yüzdendir. Selamlar..

<$BlogCommen9:22 ÖÖlogCommen  Blogger Styleseeking Zurich

<$BlogCommenCNNTürkü izleyemedigim icin internet sayflarina baktim ordan izleyebilir miyim diye ama videolari yok sanirim... :/ Böyle programlari izlemeyi bende seviyorum.

Neslihan

<$BlogCommen2:21 ÖSlogCommen  Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenBen ilk bölümü gecenin üçünde yarı baygın izlediğim için yorum yapacak kadar bir bilgi sahibi olamadım, bir daha da seyredemedim ancak dün Frestival'de kendisi ile bir süre aynı yerde bulunduğumuzdan renk konusunda sana katılıyorum, tamam bronz görünümü seviyor ama bu kadarı biraz abartılı, güzel durmuyor, bir süre güneş olayına ara verip, bir kaç ton acılsa kendisine çok daha fazla yakışacağını düşünüyorum.

<$BlogCommen5:11 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenköpek satılık köpek satılık av köpekleri satılık köpekler satılık yavru köpekler satılık köpek yavruları satılık yavru köpek satılık köpek ilanlarıücretsiz köpek bedava köpekKight DownloadKoxpKight OnlinePrivate ServerlarGüncel KoxpBedava FilmFilm izleKnight OnlineKoxpSilkroadMetin 2Film İzleErotik FilmlerBedava Am ResimleriSikişErotiklerPorno İzleSikisPorno İzlePorno Film İzleSeksCanlı SeksSikişSeks Videolarıadult izleSro BotFilm izleFilm indirForumSro BotPorno izlesex resimleriseks resimleriporno resimlerisikis resimlerikoxpBedava FilmPorno izlehackPs3 Oyunhack programlarıbedava köpekForumBuy ugguggBuy ugglondon storesDownload indir izle forumaccessori abbigliamentoAbbigliamento e accessori

<$BlogCommen3:47 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenköpek satılık köpek satılık av köpekleri satılık köpekler satılık yavru köpekler satılık köpek yavruları satılık yavru köpek satılık köpek ilanlarıücretsiz köpek bedava köpekKight DownloadKoxpKight OnlinePrivate ServerlarGüncel KoxpBedava FilmFilm izleKnight OnlineKoxpSilkroadMetin 2Film İzleErotik FilmlerBedava Am ResimleriSikişErotiklerPorno İzleSikisPorno İzlePorno Film İzleSeksCanlı SeksSikişSeks Videolarıadult izleSro BotFilm izleFilm indirForumSro BotPorno izlesex resimleriseks resimleriporno resimlerisikis resimlerikoxpBedava FilmPorno izlehackPs3 Oyunhack programlarıbedava köpekForumBuy ugguggBuy ugglondon storesDownload indir izle forumaccessori abbigliamentoAbbigliamento e accessori

<$BlogCommen3:47 ÖSlogCommen  Anonymous melis

<$BlogCommenBence moda bloglarındaki konuların her blogda bulunabilecek konulardan farklı olmalı diye düşünüyorum. Programa gelince, sponsor baskısı altında kalarak kişinin vücut tipine hiçbir şekilde uymayan elbiseler seçen Eda Taşpınar'ın programı ne yazık ki bloglarda bile konu olmayı haketmiyor. Tabii bu konuda Eda Taşpınar'ı suçlamıyorum zira program yapımcılarının zorlaması olabileceğine inanıyorum. Daha özgür moda programları yayınlansın, biz sivilce gibi pörtleyen moda blogu yazarları da bunlardan bahsedelim, değil mi?

<$BlogCommen6:33 ÖSlogCommen  Anonymous sivilce gibi pörtleyen moda blogu yazarı

<$BlogCommen"Sivilce gibi pörtleyen moda blogu yazarları?" Hımm, enteresan bir tanımlama. SİZİN de bir moda blogu yazdığınız düşünülecek olursa... Ayrıca, dünyanın her yerinde herkes moda hakkında blog yazabilir. Blogun olayı bu zaten. 16 yaşında bir kızın ayakkabı blogunun Vogue'da bile bahsi geçiyor mesela. Kendisinin tek verisi modaya olan sevgisi. Eğer aldığınız eğitime güvenerek yazıyorsanız, St Martins'de ki o kursların bir ayda (taş çatlasa iki) biten kurslar olduğunu mevzudan haberdar olan herkes biliyor. Bakanlar görebilirler. Moda hakkında yazmak için gereken birincil önem taşıyan şeyler göz, zevk ve moda sevgisidir. Buna da bir aylık eğitimle sahip olunmaz.
Melis adlı okuyucuya da katılıyorum, Eda Taşpınar gibi bir "taponcan" hakkında yazmaktansa çok daha önemli konuları yazmayı tercih ederim. Normalde bloglara yorum yazmam ama egosu bu kadar tavan yapmış ve etrafındakilerin boş pohpohlamalarıyla kendini olduğunun çok ötesinde bir yere koyan sizin gibi birisine cevap vermeden duramazdım.

<$BlogCommen9:17 ÖSlogCommen  Blogger Selin

<$BlogCommenNeden bu kadar tepki??

Yazıyı yazan zaten Melis adlı okuyucu..

Ayrıca kimsenin aldığı eğitimden güç aldığı yok bence.. Biraz takip ederseniz blog için harcanan mesaiyi görürsünüz ama kendini farklı bir yere koymak isteyen belki de sizsiniz..

<$BlogCommen1:30 ÖÖlogCommen  Blogger neslie

<$BlogCommenben de bu programi internetten izlemek istiyorum, eger CNNTURK bunu bir sekilde basaramazsa kendilerine cik cik cik diyorum! herkes illa ki Turkiye'de yasayacak ve cumartesi gecesi 21.00 de ekran karsisinda olacak degil ya! lutfen yanii...?

<$BlogCommen5:11 ÖÖlogCommen  Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenBenim cumartesi gecesi o saatte evde olduğum zaman sınırlıdır o yüzden çok şans tanımıyorum kendime, muhtemelen ben hiç yazamayacağım, büyük bir kayıpta değil :)

<$BlogCommen11:52 ÖÖlogCommen  Blogger Itır

<$BlogCommenAçık söylemek gerekirse benim dikkatimi çekti,program yapcağını daha yayına başlamadan önce öğrenmiştim zaten.Hatta izledim ama özellikle post yapmadım.Tabii ki hasetlik, kızgınlık, sinir olma gibi şaçma nedenlerden değil!Sadece mutlaka birileri post hazırlar diye düşündüğümden.Her blogda da olmasın dediğimden!:)
Bu arada ekranda gerçekten de hoş duruyor.

<$BlogCommen1:41 ÖSlogCommen  Blogger neslie

<$BlogCommenprogrami izlemedim ama soyle de bir durum yok degil yanii arkadaslar: medya surekli oyle ya da boyle unlu olmus, kendinden soz ettiren sahislarin arkasindan kosar ve onlarla herhangi bir "program" yapmaya calisir, calisir ki o kisinin ununden biraz da o medya kanali faydalansin, in another words it's a win-win situation:) Eda hanimin bu nedenle boyle bir program yapmis olmasini ben yadirgamadim, zaten bekliyordum, illa olacakti bir gun...Ekranda hos durmasida zaten tahmin edilebilecek bir durum, degisik hatlara sahip, gosterisli bir hatun ne de olsa..

<$BlogCommen8:24 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenYa arkadaşlar,,, Bazı insanların tek işi gücü üreten insanı karalamak... Misal kendine "sivilce gibi pörtleyen moda blogu yazarı" diyen şahıs. Yahu kardeşim, sen bu işe gönül verdiysen zaten Melis'in blogunu biliyor olman lazım. Espri ile yapılmış bir tanımlama için ne bu şiddet bu celal... Anlamak mümkün değil! Evet herkes blog yazar ve yazıyor ama onca blog arasından sıyrılabilmek, yazdığını okutabilmek, dediğin gibi Vogue'da kendinden bahsettirebilmek bir beceridir. Bu saldırganlıkla senin işin biraz zor. Neyse kızın blogunu kavga ortamına dönüştürmeyelim ama Melis'imizi kurda kuşa yedirmeyiz. Bilginiz ola... Ayşe Aydın

<$BlogCommen11:20 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenniye moda bloğu açmak bir tek senin tekelinde bir şey mi? herkes istediği konuda istediği bloğu açabilir. sen kendini ne sanıyorsun anlamıyorum.
bu blog sahibi bence çok hadsiz birisi ve birinin ona haddini bildirmesi gerekiyor.
bu blog her nasıl olduysa bir kaç gazeteye çıkmış bizim türk insanı da gazetenin köşe yazılarını değil eklerini okur o eklerden bu bloğu görmüşler ve girmişler buraya girenlerde blog yazarı buraya yorum yazıyorlar ki kendi bloglarının isimleride burada görünsün tanınsın diye.
yaptıkları sadece yalakalık hiç kimse gerçek düşüncesini yazmıyor bir kişi hariç.
"Sivilce gibi pörtleyen moda blogu yazarları?"
bu yorumu yazan kişiye baştan sona kadar katılıyorum.
moda trenden in gibi abuk subuk manasız blog sahibi etrafındaki kişilerin sana yaptıkları yalakalıklarla kendini olmadığın biri zannette.
çalma çırpma resimlerle bu bloğu doldurmuşsun dergilerden internetten aldıklarınla sonra sivilce gibi pörtlüyor bloglar diyorsun.
şu zamana kadar baktım bloğuna ama daha hiç bir şekilde senin objektifinden çıkmış bir fotoğraf bir tarz göremedim.

<$BlogCommen12:06 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>