gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 25, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoAmerikan dergicilik tarihinde Vogue'u ilk defa Elle, yarı yılda reklam sayfası olarak sollamış.

Forbes’ta yer alan ilginç yazıdan öne çıkanlar şunlar:

- İlk 6 aylık dönemde Elle’in reklam sayfa sayısı 970, Vogue’un 956. Lider Instyle'ın ise 1511.
- 2008’de Vogue’un reklam sayfa sayısı Elle’den %10 fazlaymış.
- Vogue’a dair çıkan spekülasyonlar, Şubat kapağında Blake Lively! seçiminin “hafif” kalması, bir de üstüne Vogue Living ve Men’s Vogue'un kapanması bu düşüşün nedenleri olabilir.
- Michelle Obama’lı Mart sayısı satışları %5 artırmış.
- Marie Claire ve Harper’s Bazaar tv’deki projelerinin kaymağını yiyorlarmış. Reality şov promosyonları işe yaramış.

- Vogue tv projelerinde yer almıyor. Ancak sinema versiyonları(Anna Wintour'un ta kendisi ya da sinema verisyonu) çılgına çeviriyor: Şeytan Prada Giyer ve
The September Issue.

Yazı yakın gelecekteki dergi savaşlarında hangisinin daha değerli olacağını merak ederek bitiyor. Ulaşılabilirlik mi yoksa arzulanmak mı?

Dergi savaşları hoşuna gidenler Forbes’ten yazının tamamını okuyabilirler.

Şahsen Vogue'un tüm bu dergilerden farklı bir marka büyüsü var benim için. O yüzden "halka" inecek projeler yapmasını ben istemem. Reklamla kan kaybetmesi ise derginin geleceğini sarsan bir durum. Umarım allah düşürmez reality şovlara. Başka formüller bulunur.

Vogue'u yolda yürürken şöyle hayal ediyorum: "Burnu düşse yerden almaz."
Bu hayal ettiğim arogan tavır ise hoşuma gidiyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger Trendtastic NY

<$BlogCommenarticle icin tesekkurler, acikcasi listedeki butun dergileri alan biri olarak, in-style, bazaar ve elle benim favorilerim. vogue'un marka degeri ayri ama icerik acisindan zaman zaman beni bile asiyor:)

<$BlogCommen6:40 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>