gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 06, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBir süre önce Pudra'm blogunda okudum Makas'ı. Bu hafta yolda giderken bizim semte de geldiğini görünce bir deneyeyim dedim.

Deneme sonucunda ilk defa kuaföre bir haftada 2. kez gitmiş oldum. (Biri fönü ve manikür-pedikürü deneme, diğeri vakit darlığından saç yıkatmış olma amaçlı fön)

Makas, şehrin en hip kuaför dükkanı olmaya oynuyor. Dükkanı dışarıdan kuaför salonu gibi algılamak zor. Vitrinde bilimum bakım ürünleri sergileniyor ve neon renkte yazılar var. "Mahalle kuaförü" tanımını tekrar gözden geçirmenize sebep oluyor.

İnanılamayacak fiyat listesi camda yazıyor. İşlemi tamamlayıp kasaya ulaştığınızda camdaki fiyatlardan zırnık fark yemiyorsunuz.

Makas, Etiler, Nişantaşı ve Beşiktaş'ta şubeleri olan Erdem Kıramer Akademi markasının bir ürünü.
Son saç trendleri burada uygulanıyor. Ekip oldukça genç. Yeni oyuncaklar, son saçlar, renk ve kesimlere hakimler.

Fiyatlardan bir kuple şöyle;
Fön: 9
Kesim: 30
Manikür: 15
Pedikür: 20

Yeni bir şube de Göztepe'ye açılacakmış. Kriz ortamına nefis bir projeyle giren Erdem Kıramer'in oğlu Emre Kıramer'ı tebrik ediyorum.

Etiler'deki dükkan, Etiler girişindeki Migros'un hemen yanında.

Kıramer Kıramer'e karşı başlığıyla çıkan Milliyet'teki röportajı daha ayrıntılı bilgi için okuyabilirsiniz.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenBen de Nişantaşı'ındakine gittim fön çektirmek için ancak beklemem gerektiğini söyleyince çıktım, bir deneme daha yapacağım, eğer beğenirsem yeni kuaförüm olabilir :))

<$BlogCommen5:28 ÖSlogCommen  Blogger AYŞİM ÖZGÜR

<$BlogCommenNişantaşı'ndakinde bekleme sırasından muzdarip olanlardan biri de benim, ama müjde; ekibe takviye yapıyorlarmış yoğun ilgiden...
:)

<$BlogCommen6:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBen de Nişantaş'ındakine gittim ve ucuz fiyat kötü kalite hizmetiyle karşılaştım. Bu fiyata tasarım bir model ben de beklemiyordum ama bu kadar kötü bir deneyim yaşayabileceğim aklıma gelmemişti. Dümdüz saçlarımı yamuk yumuk kesip üzerine de press makinasıyla fön çektiklerinde Erdem Kıramer adını vitrininde taşıyan bir yerde olduğuma inanamadım. Tecrübeli mahalle berberleriyle burayı kıyaslamayı çok yanlış buluyorum. Vitrinindeki Emre Kıramer markası maalesef kaliteye yansımamış, daha da kötüsü yılların duayen kuaförünün ismini lekelemektedir.

<$BlogCommen7:03 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommennişantaşı makasa gittin ve benim için kötü bir deneyim oldu..çok kötü bir kuaför bence erdem kramerin kalitesine yakışmamış..ilgi alaka kocama SIFIR !!! ve fiyat politikasına ters davranıyorlar

<$BlogCommen6:42 ÖSlogCommen  Anonymous Sena Ünsal

<$BlogCommenBeşiktaş şubesi de ucuz fiyat, ucuz hizmet mantığında. dükkanın ambalajı süper fiyatları güzel hizmeti berbat. ben su servisi vb. yapsın demiyorum,omzuma ıslak havlu sermesinden, fönü danseder gibi garip hareketlerle çekmesine kadar korkunçtu. İnsanlarla dalga geçmeyi sevmem ama Boy George'a benzeyen adamın fön çekişine bakıp gülmekten kırılabilirsiniz. En azından 9 TL karşısında gülmüş eğlenmiş olursunuz!

<$BlogCommen12:09 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>