gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 22, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoCayır cayır telefonum çalıyor demin. "Koş Show TV'yi aç" diyen ve bu tip görüntüleri yakalayan yine Zeynep. Gülmekten konuşamıyor. Sonra ben de tıkanıyorum.

Neye mi?

Minik Prensese... Anlatılmaz, yaşanır. TV'den cep tel çekimi dünyanın 8. harikasına büyük haksızlık ediyor. Bir de çıplak gözle görmek vardı yüzükleri, küpeleri, tacı, kemeri ve 1800m kullanılmış olan kumaşı.




Kesinlikle çocuklardan rol çalan bu kostümle dergilerin eylül kapaklarından birinde olması lazım.




Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger ..?..phile

<$BlogCommeninanılmaz!

<$BlogCommen11:53 ÖSlogCommen  Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenDün akşam zapping yaparken tesadüfen gördüğümüz ve herşeyiyle güldüğümüz bir durumdu,gerçekten inanılmaz :))

<$BlogCommen11:45 ÖÖlogCommen  Anonymous dusler

<$BlogCommenben de gördüm ve gözlerime inanamadım.. :)) sokakta satılan çin malı oyuncak bebeklere benzemiş.. gerçekten inanılmaz

<$BlogCommen12:43 ÖSlogCommen  Anonymous Fashistanbuller

<$BlogCommenÇıplak gözle görme şanssızlığına yakalandım! İnsan kanal değiştirirken buna rastlar mı kardeşim??? Rastladım. Gülerken koltuktan düşüyordum. Çok acıklı ya.

<$BlogCommen12:57 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>