gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 20, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoYa boyfriend kılığı ya da vatkalı vamp kadın var her yerde.

Bu yaştan sonra küçük oğlan çocuğunu oynayacak değilim, ya da Dynasty teyzelerle vatka yarıştıramam.

Boyfriend ceketi uzun zamandır gördüğüm en kötü kalıp. Bir tek Aggy'ye yakışıyor. O da zaten oğlan çocuğu gibi olduğu için. Vaktalara gelince, her geriye dönüp baktığımda "iyiki de 80'ler geçti" hissini bana hatırlatan süngertop.

Diz üstü çizmeyi 2 sezon önce giydim. Şimdi kafaya kadar olan boylarıyla kısacası .oku çıktı. Sıktı.

Militer ceket sanki her sezonun jokeri gibi. Hiç bir trend uymazsa, at militeri kurtların önüne yesinler, başımıza üşüşmesinler modeli.

Siyah yine yeni siyah.

Atını tımar etmiş her genç kız için mahmuzsuz kovboy çizmeleri piyasada gırla.

2010 kışı trend iklimi anlamında çetin geçecek.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Ully

<$BlogCommenKatılıyorum :)

<$BlogCommen4:34 ÖSlogCommen  Blogger sitereport

<$BlogCommenDefne'nin bile asker ceketi var : )

<$BlogCommen9:40 ÖÖlogCommen  Blogger kahvegibi

<$BlogCommenoh be, nihayet bayan blog yazarları arasından birisi çıkıp, vatkaların ne kadar kötü göründüğünü yazma cesaretini gösterdi.
ben de neden kimse 90'ları hatırlamıyor diye düşünüp duruyordum :)

VATKAYA HAYIR!!!

<$BlogCommen4:54 ÖSlogCommen  Blogger berfu pakkan

<$BlogCommensüper tasvir!

<$BlogCommen2:00 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>