gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 04, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoÇançinçong restoranlarından birinde dumpling yemeye benzemez, Ugg'da damping. Çimdik çimdik kapanmış hamurdan ay dedeleri yiyeceğinize vakitlice Nursace'ye koşun. UGGly'ler 190 küsur liraya kapanın ayağında.

Bu arada ben bu "ilk insan" ayak örtüsünü 5. yılda da pas geçiyorum. Sanzatu oynayacağım.
Avustralya'nın koalasını ya da kangurusunu değil de koyununu niye giydiğimizi anlayamıyorum zaten.
Buram buram Anadolu kokan Merinoslar bu duruma fena halde alınıyor haberiniz olsun.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo9h4>
Blogger Unknown

<$BlogCommenSüper post!
+61523416
(=

<$BlogCommen6:38 ÖSlogCommen  Blogger özge

<$BlogCommencidden midem bulanıyo artık ama rahat:)

<$BlogCommen9:22 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenarkadaşlar nursace de satılan ugg lar sahte..içindeki etiketlerinde uretim yeri bile yazmıyor,ayrıca www.uggaustralia.com dan da goreceğiniz uzere ugg bu sene alt tabanlarını değiştirdi,nursace geçen sene 199 tl den satıyordu, bu sene 179 tl ye dusurdu,abd de fiyatı bile ort.usd 150-180 olan birşeyin orjinalinin Türkiyede bu fiyata satılması tabiki imkansız.

<$BlogCommen9:42 ÖÖlogCommen  Anonymous pelin

<$BlogCommennursacede satılan ugglardan aldım,hem de birkaç tane,ucuza satılmasının sebebi geçen senenin sezon malı olması,yeniler pahalı zaten...içinde orjinal uggdaki gibi uretim tarihi herşeyi yazıyor ve aynı orjinali gibi çıplak ayakla giyince asla terletme ya da üşüme yapmıyor..bence gönül rahatlığıyla alabilirsiniz..
sevgiler...

<$BlogCommen9:08 ÖÖlogCommen  Anonymous pelin

<$BlogCommentabii üretim tarihi diye bişey yok,üretim yeri dicektim:-)

<$BlogCommen9:09 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenpelincim ugg da geçen senenin modeli diye birşey yok aslında, senin aldıkların classic tall modeli ve bu model bu senede var,ancak nursace bunları türkiyede yaptırıyor, abd de bile fiyatı ort.usd 150-180 olan bırşeyin türkiyede daha ucuz olması kesinlikle mumkun değil.ayrıca orjinal siteden (www.uggaustralia.com) de goreceğin uzere renk tonları,dikişleri herşeyiyle sahte.orneğin sand rengi olması gerektiğinden daha açık beyaza yakın yapmışlar.uzgunum ama aldıkların sahte.bunu diğer ayakkabıcılara da sorarsan onlarda soyleyecektir.ayrıca google a ''fake ugg'' yazarsan bununla ilgili birçok bilgiye ulaşabilirsin.nursace nin sattığı sahtelerin aynıları pazarlarda 100 tl ye satılıyor.zaten adı bile versace den alınmış bir mağaza malasef her zaman tasarımcıların taklitlerini yaparak insanları kandırıyorlar..

<$BlogCommen2:58 ÖSlogCommen  Anonymous seçil

<$BlogCommenOrjinal uggları http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Wholesale_Shop/ buradan sorunsuz ve garantili bir şekilde alabilirsiniz

<$BlogCommen12:02 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenWhat a great resource!

<$BlogCommen5:40 ÖSlogCommen  Anonymous Ugg Bot

<$BlogCommenUGG Bot alacaksanız eğer Ayakkabita'ya göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Facebook sayfasından iletişime geçin kampanya oluyor zaten haftada 1 ben 50 lira ücret ödeyerek orjinal ugg sahibi oldum.

<$BlogCommen4:31 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>