gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 20, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
True Blood'lara yeni başladım, Twilight'i hiç seyretmedim, köpek dişlerim de uzamıyor. Hal böyleyken vampir modasından uzak kaldım.

Halbuki Teen Vogue işe adam alırken Gossipcanlardan evvel, Twilight seyrettin mi diye soruyormuş. Allahtan "Teen Vogue" sayılmam. Yoksa işe alınmazdım ya neyse vampir modası hakkında şimdilik söylenecek çok fazla şey yok gibi. En azından Twiilight'çılar outletleri kovalamış gözüküyor (Loehmann's, Nordstrom Rack). Öte yandan True Blood'çıların ise modadan haberi yok sanki. Zaten Sookie'nin ayrık dişlerine ve biçimsiz dudaklarına daha ne kadar dayanacağımı kestiremiyorum.

Tekrar Teen Vogue'a dönersek, işe alımda filmi seyretmek niye bu kadar önemli diye düşünüyorum da... Teen Vogue'cular outlet ürünleri kovalamayı aklına getirmediği için, "dışarıda bir yerlerde normal giyinen insanlar da var farkında mısınız önermesiyle ilgili bir kriter olabilir mi bu soru?

Ve bitirirken Twilight'in IMDB hakkı 5.9'muş! O kadarcık için mi yani bütün bu tantana?


Maviler beyazlara karşı...

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Anonymous Moda

<$BlogCommenhttp://yeni-moda.blogspot.com/

<$BlogCommen10:09 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>