gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 04, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMelis: Haberlerde az önce 2007'nin son 150 yılın en sıcak geçecek yıl olması beklendiğini duyunca sıcaktan nefret eden biri olarak dehşete düştüm. Ve salgın hastalıkların hava yeterince soğumadığı için başlamasını ve kuşların göçemediğini, hayvanların kış uykusuna yatamadığını düşünerek olabilecekler hakkında kafamda çeşitli paranoyalar kurdum.
Ardından gördüğüm Diesel 2007 yaz reklam kampayası cila oldu. Global ısınmaya değinmekle kalmayıp, bol bol photoshop yaparak dikkat çekici, hatta sinir bozucu imajlar ortaya çıkartmışlar.
Modatrendenin: En alt reklamdaki kota dikkat! Skinny ve yüksek bel birleşimi global ısınma olursa meydana geleceklerden daha mı felaket karar veremedim. Ayrıca bu mesajlarla yeni Benetton Diesel olmuş, ancak Diesel'de hiç değilse giyilesi kıyafetler var.



Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Selin

<$BlogCommenNe kadar çenesi düşük diyeceksin ama bir önceki post'una yorum olarak "kar hiç yağmasın" dedikten sonra bu post'u okudum ve kar yağmasın temennilerimden dolayı vicdan azabı çekiyorum:)

<$BlogCommen11:22 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenselincim burda sayfami harcadin, kirlettin muamelesi yok. yaz istedigin kadar yorum istedigin yere. dukkan senin.
sicak sevgini anliyorum bu arada, ancak hakkaten is ciddi galiba.
.melis

<$BlogCommen1:07 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>