gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 04, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

GQ'nun viral reklamı çok eğlenceli olmuş.
İdeal erkek, karizmatik, komik, Robert de Niro benzeri!, parti sever, seksi, iyi iş sahibi, romantik, duygusal, asi ve ... olur.
Ama kadınların hayalini kurduğu bütün özellikleri bir arada barındıran erkek yoktur. Bu reklam kadınların ideal erkekten beklediklerinin tasvirini yapıyor. Bu özellikler bir araya gelince beklenen kişi aslında bir maymundan farksız kalıyor.

İşte bu yüzden,

İdeal erkek yoktur. Dergisi, belki vardır.

Bence dergisi vardır. Zaten GQ'yu severdim bu viral'den sonra daha da çok sevdim.

Müzik: Billy Idol, Eyes Without A Face

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger MorDolap

<$BlogCommenmelis, resmen yikildim! super komikti...beni bu reklam kesin tavladi ;)

<$BlogCommen2:02 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>