gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 06, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
After Party Shoes, güzel bir pazarlama ürünü. "Hani çıktın dışarı, dans ettin, tepindin, sonra o topuklularla eve dönmek eziyet. Çıkart cüzdandan katlamalı-açılmalı bir party shoes babeti, koşarak evine git."

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenAAAA SÜPER...İYİ BİR BULUŞ...
BEN SENDEN BİR ŞEY RİCA ETSEM..
2009/10 KIŞIN RENKLERİNİN PANTONE NUMARASINI..ABARTMIŞ OLURMUYUM..

<$BlogCommen6:37 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensebnemcimm,
2009 kehanetleri elimde yok,olsa dukkan senin.
baska birşey versek yerine
.melis

<$BlogCommen12:15 ÖÖlogCommen  Blogger serrose

<$BlogCommenbende bayildim bu bulusaa

<$BlogCommen4:02 ÖÖlogCommen  Blogger Selin

<$BlogCommenSüpermiş!!! Ama ben geç vakitte de olsa, kıyafetin duruşunun bozulmasına kıyamayabilirim :)

<$BlogCommen11:08 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommen2009 yaz var ben de melis...onu istesem mi diye düşündümde...
zaten herkesin değişik oluyor renk gamları..
yine wine,turquoıse,purple,brown,orange olur kesin..
ben biraz daha kafa yorayım bari..

<$BlogCommen1:47 ÖSlogCommen  Blogger Hüma

<$BlogCommenama ayağımdan çıkardığım ayakkabılarımı nereye koyucam:( o cüzdana hayatta sığmaz...:( keşke bütün ayakkabılar katklanıp sonunda cüzdana sığabilseydi diye düşünüyorum...

yine de güzelmiş.

<$BlogCommen10:37 ÖÖlogCommen  Blogger Saadet Topçu

<$BlogCommenMerhaba, bu güzel bir fikirmiş benim de hoşuma gitti. Birer tane edinmek lazım, akşam gezmelerinden topuklularla dönülmüyor.:)

<$BlogCommen1:10 ÖSlogCommen  Blogger Gardrop Kedisi

<$BlogCommenNe güzel buluş bu! Bazen işten dönerken eve yürümeye nasıl üşeniyorum topuklularımla... Bir çift bulsam ne iyi olurdu...

<$BlogCommen11:37 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>