gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 24, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoEski Puff Daddy, yeni Diddy, en yeni Sean Combs bir kadın parfümü çıkarttı. Zaten ünlü olunca tüketim ile ilgili bir iş dalına el atmaya muktedir olmak artık yapımcının şarkıcıda aradığı ilk 3 şarttan biri. Diğer ikisi; 1- Dış görüntü 2- Biraz ses. Parfüme dönersek, ismi "Unforgivable Woman". Affedilemeyen Kadın. Aaaaa vaaaaaooov, çok karizmatik. Öldüm burda. Neyse bir röportajda kendisine sormuşlar "Jennifer Lopez ve Gwen Stefani de yeni parfüm çıkardı. Kızışan rekabet hakkında ne diyeceksiniz?" "Ben bir erkeğim bir kadının nasıl kokması gerektiğini bilirim". Bu laf üzerine ben bir kere daha öldüm. Ve South Park'daki Kenny oldum aynı amanda. Sanki Diddy labaratuara bizzat girdi, vanilya çayı, ayrık otu özü, limon çiçeği balını koklayarak bu parfümü yarattı.
Neyse ilerleyemedik bir türlü. Parfümün kampanyasında ise "Kadın bir parfüm bulur ve ona bağlanır" yazıyor. İşte burada yine ironi geliyor. Eğer özgür kadın parfümünü arayıp buluyorsa, erkeğim ben bilirim diyen Diddy nasıl hatun kişiye bu parfümü yarattım, bunu kullanacaksın bre kadın diyor?

Derleyen Ozan: melis

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger zerofeelings

<$BlogCommenevet efenim bu adamın trendler kadar hızlı değişen isimlerini artık aklımda tutamadığımı belirtmeden geçemedim.

<$BlogCommen7:27 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenHa haha !

İbo gibi bir şey bu adam yahu. Ha İbo çıkarmış, ha bu. Komik :)))

<$BlogCommen3:40 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommen:) Bir kadının nasıl kokması gerektiğini bilirim demesi çok komiğime gitti.

Nasıl kokması gerekiyomuş ki?Adam uzman sanki! :P töbe töbee

<$BlogCommen3:48 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>