gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 27, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoModa haftalarında trendleri belirleyen genelde bir kaç marka oluyor. Onlardan biri de Prada. Ancak ben gelecek kış için yaptıkları koleksiyonun neresinden bakarsam bakayım beğenemedim bir türlü. Beğenmem zaman alacak diyorum ama zaman dilimi olarak takriben 30 yıllardan falan bahsediyorum. Çünkü 60'larıma gelmeden sevmem mümkün değil. Bir kere renkler hiç iç açıcı değil. Üstelik etek boyları çok zor bir yerde ve hatta uzun. Görünümler itici, siyah kalın kaşlar var. Babanne dantellerini menapozumda belki giyerim. Çok dişi bir koleksiyonmuş gibi görünse de benim için oldukça karamsar. Öte yandan Belçika'da el işiyle yapılan çok özel dantellerin bu yoğunlukta kullanımı da bana fazla geldi ki dantel severim.




Bir de geçen seneki Dolce& Gabbana defilesinden bir kare gördüm ki; "Oldu mu şimdi?" diye sordum.


D&G 2007 Kış , Prada 2008 Kış

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger Merve Y.

<$BlogCommenyazılarını we bloglarını cok beğendim başarılar=)

<$BlogCommen4:39 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>