gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 11, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoHani çok değişik bir tasarım görürsünüz keşke Türkiye'de olsa hemen alsam dersiniz. İşte Pick Me! el icadı gibi görünüp, ecnebi ismiyle iştah kabartıyor, sonra bir Türk marka olarak sürprizini yapıyor. Kolyelere de yüzüklere de bayıldım.
Pick Me!lerin babası tasarımcı, ilüstratör
Sadi Tekin diyor ki; "Pick Me!, benim takıyla başladığım bir tasarım projem, markam. Yüzük, kolye, küpe ve yaka iğnesi ile başlayıp ev-ofis aksesuarlarına, aydınlatma objelerine kadar gidecek bir dünya. Aslında 2005'ten beri ufak ufak üzerinde çalışıyordum, IDW'06 ve '07'de de ufak sunumlarla sergilemiştim de. Ancak piyasaya çıkması 2007 Aralığını buldu.
Şu anda Kanyon Karınca mağazasında, Blisskiss Nişantaşı ve Karum mağazalarında şimdilik yüzük koleksiyonu satışta (ben hemen Kanyon Karınca'ya koştum baktım, süperler...). 22 Nisan'dan itibaren İstanbul Modern Müze Mağazalarında (müze ve kanyon) kolyelerle birlikte satışa çıkacak. Akabinde yurtiçi ve yurtdışı satış noktalarını arttırmak istiyorum.
Pick Me!nin heyecanı temelde, onun farklı renklerde, transparan ve kombine edilebilir olmasından kaynaklanıyor. Kolye, küpe ve yaka iğneleri ise, tamamen benim el çizimlerimden oluşmakta. Ve bütün tasarımların üretim yöntemi 3 mm. lazer kesim akrilik."






Etiketler: , , ,

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger zeya

<$BlogCommenben hepsinden istiyorum galibaaaa
22 Nisanı not almalı :)

<$BlogCommen1:06 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkolyelere bayildim :)

<$BlogCommen6:14 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>