gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 10, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMeslek kıyafetleri: Balerin





Jill Stuart'ın NY Moda Haftası'nda o kadar para verip şov yapması bence boşunaymış. "Kuğu Gölünü" giydirse yeterdi. Hem silüetler modernleşirdi.

Konçlarla, gri penye taytlarla bu görünüm bana hiç uymaz. Bir de her gördüğümüz koleksiyonu birşeye(film, meslek, ilham perisi insan vs...) benzetmek huydan ya, o yüzden bu koleksiyonun teması bale. Çok aşikar değil mi ama?

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenBen de yazdım bu konuda bir şeyler dün (bugün yayına girer ), ama senden farklı düşünüyorum. Dansçılardan ve balerinlerden esinlenmiş evet, ama bence hoş olmuş. Belki de ben böyle ipeksi uçuşan silüetleri sevdiğim için benim çok hoşuma gitti.Şimdiye kadar aklımda kalanlar Stuart, Furstenberg ve Jacobs oldu. Jacobs'u hatırlamamak için deli olmak lazım zaten, hahaha !

<$BlogCommen10:08 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>