gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 08, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoTürkiye'deki tekstil tanıtımı, grafik sanatıyla bezenince çağını hakkıyla yaşayan kişilerin elinde dünya standartlarına kavuşuyor. Bu söylemi bana The Red Nails adlı marka söylettiriyor.
Şayet onlardan gelen tanıtım maili sonrasında sitelerine yaptığım ziyaret beni hayal kırıklığına uğratmadı. Sadece çok daha fazla ürün olmasını beklerdim.

T-shirt ve her birinden sadece bir adet üretilen kıyafet koleksiyonunun sırrı özenle seçilmiş isimlerinde saklı. Mesela Shi-t hurts koleksiyonunda farklı grafik tasarımlar var. Zat-a mahsus'ta da özel dikim kıyafetler yer alıyor.



Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenSayet yerine zira/cunku yazsaniz daha uygun olabilir cumle icin.

<$BlogCommen10:50 ÖSlogCommen  Anonymous fantazi giyim

<$BlogCommenisimsiz de konuyla alakali degil edebiyat öğretmeni sanırım.

<$BlogCommen1:42 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenNeden hemen saldirdiginizi anlayamadim. Moda Trenden In'i severek takip ediyorum. Yaziyi okuyunca anlamakta gucluk cektim ve fikrimi soyledim. Yanlis anlasilacak bir ifade sekli kullandigimi da sanmiyorum. Her elestiriyi sevdigimiz seylere yapilmis bir hakaret gibi algilamak cok dogru gorunmuyor bana, ki benim yaptigim elestiri bile degil, kucuk bir duzeltme.

<$BlogCommen5:49 ÖSlogCommen  Anonymous e.y.

<$BlogCommenisimsiz: aynı konuya değinecektim ben de.

fantazi giyim: isimsiz edebiyat öğretmeni değil, bu blogun takipçisi olarak konuyla alakalı ve aynı zamanda dile duyarlı bir insan.

melis: blogunuzu yaklaşık 1 senedir takip ediyorum, gayet başarılı.

<$BlogCommen11:42 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>