gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 18, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoAman Yarabbi!

Londra Haftası kapsamında, ilk Topshop görüntülerine maruz kaldığım için "Hafta" ile aramız biraz kötü başladı. Uzun zamandır bir şovu bu kadar beğenmediğim olmamıştı. Daralmak için Topshop'u da beklemek zorunda değildim zaten. 1980'lerden top-pop-shop ürünlerinin görüntülerine ve defilelerine baksam yeterdi. Defileden gırtlağıma sarılan kalpler, kafadaki dev fiyonklar(yine kalpli-benim kadar kalp sevmeyen var mı?), 1980'lerden kalma gün görmemiş pastel renkler, açık ve koyu nerdeyse kar taşlama jeanler, önü sarı plakalı kovboyumsu çizmemsiler, biçimsiz kırmızı jean'e paça kıvırmalar, vatkalı büyük ceketler, beni o moda tarihinden silmek istediğim yıllara ışınladı.




Topshop'un gösterisinin ismi "unique". Gerçekten oldukça eşsiz bu devirde. Lakin ne yaptı etti Unique Topshop, Moda Trenden İn'in kalbi kadar temiz bir postunu yedi.


Oldu olacak Forever21, H&M, hatta Asos da kalkıp ilgili Moda Haftaları'na çıksınlar. O zaman eğlence olur işte.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenMelis ben bakamadım bile.

Hani bir programda rezil bir durum olur, sen utanır zap yaparsın, sonra arada merakla bakar ama izleyemezsin tamamını. O hesap işte...

<$BlogCommen10:57 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenhaklisin valla
.melis

<$BlogCommen11:36 ÖSlogCommen  Blogger chocolate's lover

<$BlogCommenBende bu kocaman kafadaki kurdelalara anlam veremiyorum.O sadece Minie mouse'a yakışıyor.

<$BlogCommen4:07 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>