gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 31, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKrizi mrizi takmadan hayata bir kere geliyoruz diyenlere Harvey Nichols indirimini haber vermeyi bir borç bilirim.
Cumartesi aldığım smsi ancak dün gece değerlendirebildim. Yani ufak bir Harvey ziyaretim oldu.
Şanlı indirim haberi ise şu şekilde geldi: "Sezon ürünelrinde %50 + % 30".

Test ettim onayladım, %65 oranında bir indirim söz konusu.

Çantalar çok uygun fiyata geliyor, neredeyse tüm markalarda bu oran var. Bir tek Balenciaga'da %50 var. O bile bir klasik için iyi bir indirim oranı.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger stilmania

<$BlogCommenİlk başta indirim %80 gibi gözüksede esas oran % 65 dir.Yinede iyi bir indirim,zaten artık kimse sezonda birşey almıyor,toplu halde indirimleri bekler olduk:))

<$BlogCommen11:10 ÖSlogCommen  Anonymous videoklip izle

<$BlogCommenindirim bekler olduk zaten 4 gözle iide bi indirim gelmiş

<$BlogCommen12:40 ÖSlogCommen  Blogger Nil

<$BlogCommenBen burayı çok sevdim! Özenle takip edecegim bloglar arasında artık :)

<$BlogCommen9:04 ÖSlogCommen  Blogger Emre

<$BlogCommenchat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen11:03 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>