gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 04, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoAkmerkez'in otopark trafiğini kitlemiş olan Beymen indirimi çeşitli meydan muharebelerine sahne oldu. Karakolda bitecek çanta çekişmeleri yaşandı. Ben cuma gittiğimde neredeyse mallar erimiş görünüyordu. Ama ertesi günlerde Beymen'in depo(zula)'dan sürekli yeni ürün çıkarttığını da biliyoruz. %70'lik indirimden hayırlı nasiplenmeler diliyorum.

Bir de cumartesi yine "iş" icabı Cevahir'deydim. Beymen alıcısına kriz gelmemişse Zara alıcısına da mı gelmemiş? Uzun zamandır görmediğim en uzun kasa kuyruklarına şahit oldum. Herkesin elinde poşetler yine otoparkta yer bulmak sorun ve fersah fersah alışveriş ediliyordu. Demek ki indirimde anca normalleşen fiyatları bekliyor halk, para harcayacak yani.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Emre

<$BlogCommenchat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen11:02 ÖSlogCommen  Blogger Itır Arayıcı

<$BlogCommenYa var ya, bu kadınlar terminatör.Özellikle de Zara Home terminatörü.Masa aksesuarlarına varıncaya kadar talan etmişler Zara Home'u.

<$BlogCommen11:34 ÖSlogCommen  Blogger Yüksek topuklar

<$BlogCommenAllahtan kriz var birde olmasa millet birbirini yiyecek bende cumartesi İstinyepark Beymende idim.Ürünler kapanın elinde kalıyordu..Nedense ürünler hiç bitmiyor:)Yenisi çıkıyor hemen ehh bir sene satılmayanlar çıkıyor..Hatta geçen sene bulamadığım bir çift babeti bu indirimde buldum ne hikmetse..

<$BlogCommen1:46 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>