gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 28, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoFashion out sytle in blogu Zeynep Tayalı tarafından klavyeye alınıyor.
Zeynep'in moda sektörüne olan hakimiyeti, haklı eleştirilerini bilgisiyle kuvvetlendiren postlarına yansıyor.
Mesela Harvey Nichols'daki indirimin %80-90'lara dayandığını ilk Zeynep'ten öğrendim. Harvey Nichols yağmalama gününde GüzelsenTrendenİn'in önerdiği Harvey'de satılan Laura Mercier ürünleriyle yakından tanıştım. Cildime çok iyi gelen Tinted Moisturizer ürünü sayesinde fondötene elveda dedim. Secret Brightner çantama attığım küçük mucize olurken, 4 renk "mosaic" ürünü beni bir sürü ürün almaktan kurtardı. Hem far, hem allık, hem ruj olan bir ürün hayatıma girdi (Aynı anlayış Bobbi Brown'da da varmış). Laura Mercier'deki %30 indirimden klan halinde faydalandık. Yani son 10 günümüz Fashion Out Style In okumasıyla başlayan Güzelsen Trenden İn tavsiyesiyle coşan Laura Mercier ürünleriyle taştı.

Etiketler: , , ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger pelin

<$BlogCommenmukemmel bir ürün...

<$BlogCommen10:32 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>