gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 06, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

Kaiser Karl'ın H&M'e 2004 senesinde yaptığı kapsül koleksiyon için viral video reklamı yukarıdaki. Ben yeni gördüm, belki görmeyenler vardır diye iletken olayım dedim...

Sonundaki Karl yorumu için seyre değer. Bu arada Lagerfeld H&M'cilere vakti zamanında koleksiyondaki parçaları büyük bedenlere göre de yaptığı için kızmış. "What I designed was fashion for slender and slim people," he said. "That was the original idea." Makalenin tamamı için...

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger Aphraell

<$BlogCommenMükemmel bi reklam olmuş, karl gerçekten işini biliyor, son cümleye bayıldım! "Cheap, What a depressing word, its all about taste, if you are cheap, nothing helps" ucuz olsa da zevkli giyinilebileceğini, önemli olanın insanın tarzı olduğunu bi cümleyle özetlemiş. Pazardan, 2. el mağazalardan aldıklarıyla trendlere tam olarak uyum sağlayabilen bayanların düsturu olmalı bence bu cümle. illa milyarlar harcamak gerekmemeli, gerekmez de.

<$BlogCommen12:51 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>