gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 12, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoDefrize= Saç düzleştirme

Benim saz arkadaşlarım son zamanda teker teker defrize oluyor. 8 kişilik nüfusumuzdan 5 kişi bu konuya ilgi gösterince, "Yazıyorum Moda Trenden İn'de defrizeyi halk için" dedim. "Hemen yaz" dediler.
Defrize fönden sıkılan, 6 aylık düz saç saadeti yaşamak isteyenler için lüks bir seçenek.
Bizimkilerin kuaförü düzleştirme işlemine defrize ya da brezilian blow diyor. O yüzden düzleştirme işlemine farklı bir isim verebilecek kuaförünüze danışın.
Permanın tersi olan defrize işleminde de, saçı düzleştirmek için kimyasallar kullanılıyor. Kafası hassas olanlar dikkat etsin (mesela benim bitkisel boyadan sonra bile kafamda arıza oluyor)

Defrizenin eksileri
- Yüksek miktarda volüm düşürdüğü için cılız saçlara olmaz.
- Röfleli çok boyalı saçlara olmaz.
- Saçı aşırı parlak yaptığı için yağlı gibi görünme riski var.
- Fiyat "tutmayın beni defrize olucam" diyenleri engelleyebilir.


Defrizelerin memnun oldukları noktalar:
- Föne harcanan vakitten yırttılar.
- Yazın denizden saçlar fönlü çıkacaklar.
- Saçları hep bakımlı.
- Uzun saçlarını bürüktürüp eşofmanlı zamanlarda bile bakımsız dolaşmıyorlar.
- Volüm düşmesi birinde olumlu etki yarattı.
- Hergün fön çektirmek zorunda olanı da fön sesinden kurtulduğu için bir de psikolojik rahatlama yaşadı.

Anlayacağınız bizim grupta defrize son moda. Kafanıza yattıysa kuaförünüze bu işlemi danışın ve bu kervana katılın.
Ben mi? Saçım boyalı, kafam her yerim gibi aşırı hassas ve saçım kalın telli değil. O yüzden ben iyi bir defrize adayı değilim. Föne talime devam.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenDefrize 1 olarak söyleyebilirm ki, çok mutluyum. Fön çekildiğinde bile kalın telli olan saçlarım rüzgarda ahenkle süzülür oldu. Her yerde yaptırmayın. Bu Brazilian Blow denen zımbırtı pek az kuaförde var. Ayşe Aydın

<$BlogCommen6:06 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenpeki sen nerde yaptirdin? ben daha once yurt disinda yaptirdim ve gercekten yumusak ve ipeksi oldu... iyi bir yerde tekrar yaptirmak istiyorum ama daha once yaptirmis kimse cok yakin cevremde. eger memnun kaldiysan kuaforunu tavsiye eder misin? tesekkurler.. demet

<$BlogCommen5:26 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili demet,
ben yaptirmadim. 5 arkadasim yaptirdi. hepsi de cok memnun. muharrem'i ara istiyorsan bilgi al..
0212 352 11 95
.melis

<$BlogCommen4:26 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>