gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 29, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKristal deodorantımdan memnunken daha fazlasını istedim ve sahip oldum.
LUSH'ta enteresan deodorant maddeler var. Kimisi katı, kimisi krem, kimisi pudra, kimisi de suyla bereber sürülüyor.
Aromakrem'in deneme boyunu istedim, memnun kalınca gidip kutuyla aldım. İşlem biraz farklı; Bir parçayı kopartıp parmaklarınızla kol altınıza sürüyorsunuz.
Bu deodorantı satın alırken diğerlerine de baktım, Aromaco'yu da aldım. O da hiç fena sayılmaz. Kısacası yeni ve farklı deodorant arayışı içindeyseniz Lush'taki farklı seçenekleri kendiniz deneyimleyin.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger bir damla deniz

<$BlogCommengüzel birşeye benziyor .kullanımı nasıl tortu kalıntı falan bıraktımı.fiyatı nekadardı

<$BlogCommen2:17 ÖSlogCommen  Blogger seda

<$BlogCommenkıyafetleri boyamıyor mu?

<$BlogCommen9:18 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkremden bir küçük parça koparıp kol altınıza sürüyorsunuz. ve kıyafetleri boyamıyor..
bence gidip lush'tan deneme boyu alin kendiniz deneyimleyin.
.melis

<$BlogCommen12:59 ÖSlogCommen  Blogger seda

<$BlogCommenhemenn:)

<$BlogCommen11:36 ÖSlogCommen  Blogger drops of jupiter

<$BlogCommensadece turkiye'dekinde mi deneme boyu ürünler var, yurtdısındaki magazaları hakkında bilginiz var mı?

<$BlogCommen7:07 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenyurtdisinda da verirler bence. ben aslini yurtdisindan aldim. denemesi de mutlaka vardir
.melis

<$BlogCommen5:06 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>