gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 08, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo9 Mayıs Cumartesi saat 12:10'da TRTint'in yeni versiyonu TRTTürk'te Bi'Dünya Tasarım adlı program başlıyor.
Modadan endüstriyel tasarıma, tasarımın her boyutunu ele alacak program, özellikle Türk kaynaklı tasarım ve tasarımcılara yer vermeye özen gösterirken, dünyadaki önemli gelişmeler ve haberlerden de bahsediyor olacak.

Özlediğimiz ama şu sıralarda ekranlarda göremediğimiz tasarım odaklı programın ben de moda danışmanlığını yapıyorum. O yüzden seyredenlerden önerileri ve tavsiyeleri bekliyorum.
Heyecan verici yeni moda keşiflerini, kıyıda köşede kalmış yeni yetenekleri, bahsedilmesi gerektiğine inandığınız işleri, uluslararası başarılara imza atmış marka ya da kişileri bana e-mail atabilirsiniz.
TRT Türk Digitürk'te Kanal 59'da.

Etiketler: , , ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger seda

<$BlogCommenmelisçim, tebrikler!! :)

<$BlogCommen9:10 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>