gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 03, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBagie Bag, hayatımda gördüğüm en hafif ve en ince çanta.

Dupont firmasının ürettiği Tyvek malzemesiyle vücut bulan Bagie'nin %100 geri dönüşümlü ve %Türk olması onu cazip kılıyor.

Tipine aldanmayıp 12 kg'ye kadar taşıyabilmesi ise onu cep herkülü yapıyor.


Islanması ve yırtılması ise söz konusu olmayan ilginç çantayı ben denedim ve değişiklik arayanlara tavsiye ediyorum.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Anonymous şelale

<$BlogCommenbence bu çantalar çok hoş ama şuraya da bakabılırsınız mukemmel tasarımlar var

<$BlogCommen4:49 ÖSlogCommen  Anonymous sinem ül.

<$BlogCommenya ben bugün www.kertenpelex.com diye bi sitede gördüm bu çantaları bayılldımmm satın almamak için zor tuttum kendimi ama kaç gün daha dayanabilirim bilmiyorum londradayken de buna benzer bi çanta görmüştüm almamıştım şimdi görünce acaip sevindim

<$BlogCommen1:06 ÖÖlogCommen  Anonymous Çanta Aksesuarları

<$BlogCommenAksesuar imalatı yapan bir firmada çalışıyorum fakat çanta aksesuarınd abartıyı hç sevmiyorum. Bu açıdan bu çantalar gayet sade ve şık..

<$BlogCommen11:51 ÖSlogCommen  Anonymous promosyon çanta

<$BlogCommenEvet bizde promosyon çanta imalatı yapıyoruz. Bizde bu tarz çantalar çok gitmiyor ama çantalar çok güzel.

<$BlogCommen1:14 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenwww.pratikadin.blogspot.com

<$BlogCommen8:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenwww.pratikadin.blogspot.com

<$BlogCommen8:33 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>