gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 21, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo


Kaiser Karl'dan inciler
- Coco Chanel olan Audrey Tautou ve Shirley MacLainee'in fanı olmamış.
- Chanel No 5'in reklamlarında da yer alan Audrey Toutou yerine keşke Penelope Cruz olsaymış.
- Coco'nun yaşlılığını oynayan Shirley MacLainee'in 15 kg verseymiş. Coco 80 yaşında bile bu kadar şişman değilmiş.
- Karl'ın Tautou'ya yüklenmesinin sebebi, kadıncağızın verdiği bir röportajda, "Bazı günler sadece Chanel giyiyorum, hatta bu sabah Chanel yağmur botlarımı giydim" demesi.
- Karl bunun üzerine, "Yağmur botları yaptığımızı bilmiyordum. Bunun üzerine iyi olmak zorunda değilim" “I didn’t even know we made rain boots. After that, I don’t have to be nice.” diyor..
Fakat yakınen biliyorum ki sevgili Karl, geçen yıl entourage'ımdaki has bir Chanel yağmur botunun sahibesi bu blogda bile yayınlanmıştı. Korkarım ki üretmişsiniz.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenmel, gene gundeme getirdin channelleri ayse cok sevindi...

pelin

<$BlogCommen5:36 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>