gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 28, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMehtap Elaidi.

En azından Türkiye sularında istediği her meslek kapısını açabilecek muhteşem CV'siyle moda tasarımını tercih ettiği için Mehtap Elaidi'ye teşekkür etmek lazım.

Elaidi markasının ilk defilesi için sıkı hazırlanmış olan Mehtap Elaidi, "yollar" temalı defilesi için, podyuma birbiriyle ara sıra kesişen, farklı yönlerde giden yollar çizmişti.


Soft renklerle açılış yapan defile konseptten müziğe günün en başarılı işiydi.

Fark yaratmak isteyen, ama ben buradayım mutlaka bana bakın diye bağırmayı sevmeyen, deneysel ama çok rahalıkla giyilebilir bir koleksiyondu.

İkinci defilede Mehtap hn'dan beklentim çok yükseldi. Kendini tekrarlamaması ümidiyle.

Ayakkabılarda çıkan sorun bile defileyi gölgelemedi. Hatta hatırlanması içn ekstra sebep yarattı.











Etiketler: , , ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger DuruButik

<$BlogCommenFotoğraflar ve yazı harika! Mehtap Elaidi benim de hayran olduğum bir isim. Moda günlerinde defilesinin olması müthiş olmuş. İşte en çok bunu kaçırdığıma üzüldüm.
sevgiler...

<$BlogCommen4:57 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentek kelimeyle muhteşemdi ...

<$BlogCommen5:28 ÖSlogCommen  Blogger PrettyPinky

<$BlogCommenkesinlikle ama kesinlikle çok başarılı..büyük bir zevkle tasarımlarını taşıyabilirimm

<$BlogCommen11:18 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>