gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 08, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

Herşey 12 yaşımdan beri bağımlısı olduğum lipstick'lerimi yeterince, daha doğrusu hiç organik bulmamamla başladı. Gün içinde hiç makyaj yapmasam bile, en az gece yatarken dudaklarımı nemlendiriyorum 20 yıldır. Bu yüzden evde bilumum her çekmeceden farklı marka ve aromalarda lipstick çıkıyor.
Son birkaç aydır da içeriklerinden oldukça rahatsızlık duyuyorum. Keza domuz gribi ve GDO'ya kitlemedim şu organik dudak kremine kitlediğim kadar...

Lipstick alacağım diye çıktığım yoldan heybem dolu döndüm. Hem de nelerle....
İşte organik kunduzu evde böyle beslemeye başladım. Daha doğrusu artık o beni besleyecek. Nasıl mı?
Beni besleyecek kunduz USDA Organik sertifikalı Bagder (Satın alımı bu kadar abartmış oluşumu kunduzun sevimliliğe tav olmama bağlayın, her teneke kutuda ne işe yaradığını anlatıyor).

- Tırnak etleri için - Cuticle Care
- Ayaklar için - Foot Balm
- Baş ağrısı için- Headache Soother Balm
- Soğuk algınlığı, boğaz agrısı için- Winter Wonder Balm
- Güneş yanıkları için- Bali Balm
- Yaralar, çatlaklar için- Evolving Body Balm
- Her derde deva- Healing Balm
- Ve yola çıkış ürünleri; Vanilla Lip balm ve Lavender lip&body balm.
Fiyatlar oldukça ucuz. Kutular nefis. Her biri 5-7 dolar civarları. Ancak gönderim için ürün kadar ödüyorsunuz.

Ben şuradan aldım.

Değer mi? Fazlasıyla.

Sıra diş macunu ve şampuanı organik yapmaya geldi.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Blogger Duygu

<$BlogCommenOrganik urunlerde sanirim her seyden onemlisi aluminum-free deodorant kullanmak. Gogus kanseri cok ciddi yukseliste.
Sampuan olarak iceriginden cok emin degilim ama; Ojon's Tawaka. Hem cilt hem sac icin olusu cok hos. Biraz tuzlu fiyati fakat uzun sure gidiyor.

Bir suredir lip balm ariyorum bende, en azindan %95 organik olan. Alba kullaniyorum, fakat cok memnun degilim. Badger'dan emin olmanin sebebi ne oldu??

<$BlogCommen5:49 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili duygu,

badger'lara http://www.cosmeticsdatabase.com/
adresinden içerik check ettiriyorum.
hatta güneş kremi de yazın badger almıştım. en zararsız o çıktığı için.

onun dışında yine organik kozmetik için http://www.saffronrouge.com/ adresini kullanıyorum. bitmiş yüz ürünlerimi yenilerken, bir deodoran da deniycem yine o adresteki markalardan biri olan...

umarim yardimci olmusumdur
sevgiler,
.melis

<$BlogCommen7:17 ÖSlogCommen  Blogger Duygu

<$BlogCommenHarika! Tesekkurler!

<$BlogCommen9:14 ÖSlogCommen  Blogger avsaotel

<$BlogCommensüper bir site olmuş tebrikler
thanks
tekirdağ koltuk yıkama
tekirdağ halı yıkama
tekirdağ halı yıkama
tekirdağ halı yıkama

tekirdağ çilingir
okey sitesi açmak

tekirdağ halıyıkama
ankara halı yıkama
tekirdağ temizlik
ankara tel örgü
mankenler
cast
su pompası
ısı yalıtım
saç modelleri
diyet

<$BlogCommen3:47 ÖSlogCommen  Blogger dewa1111

<$BlogCommenSüper bir sit olmuş. Çalışmalarınız için teşekkür ederim. Ankara Halı Yıkama

<$BlogCommen1:45 ÖÖlogCommen  Blogger Murat

<$BlogCommenİhtiyaçları arttıkça, ihtiyaçlarına uygun post bulamadıkları için, post taklidi yaygılar ürettiler.Zamanla sevdiklerini de desenleştirerek, bugünkü halının kaba örneklerine ulaştılar.Yani halı insanoğlunun doğaya karşı ve doğayı kendine uydurma mücadelesinin ilk ürünlerindendir. Günümüze kadar gelen halı, yaşantımıza ekonomik, sosyal ve kültürel olarak önemli bir yer tutar. Gerek Türklerdeki, gerekse doğu ülkelerindeki ev dekorasyonundaki başlıca unsur halı ve kilimdir.
Thanks nice blog.
Ankara Halı Yıkama, Çankaya Halı Yıkama, Çayyolu Halı Yıkama, Dikmen Halı Yıkama, Batıkent Halı Yıkama, Eryaman Halı Yıkama, Ankara Koltuk Yıkama, Çankaya Koltuk Yıkama, Çayyolu Koltuk Yıkama, Dikmen Koltuk Yıkama, Batıkent Koltuk Yıkama, Eryaman Koltuk Yıkama

<$BlogCommen2:53 ÖSlogCommen  Blogger Murat

<$BlogCommenThanks nice blog.
Ankara Halı Yıkama, Dikmen Halı Yıkama, Çankaya Halı Yıkama, Çayyolu Halı Yıkama, Batıkent Halı Yıkama, Eryaman Halı Yıkama, Ankara Koltuk Yıkama, Dikmen Koltuk Yıkama, Çankaya Koltuk Yıkama, Çayyolu Koltuk Yıkama, Batıkent Koltuk Yıkama, Eryaman Koltuk Yıkama, Ankara Halı Yıkama, Dikmen Halı Yıkama, Çankaya Halı Yıkama, Çayyolu Halı Yıkama, Batıkent Halı Yıkama, Eryaman Halı Yıkama, Ankara Koltuk Yıkama, Dikmen Koltuk Yıkama, Çankaya Koltuk Yıkama, Çayyolu Koltuk Yıkama, Batıkent Koltuk Yıkama, Eryaman Koltuk Yıkama, Ankara Halı Yıkama, Ankara Koltuk Yıkama, Halı Yıkama, Koltuk Yıkama, Çankaya Yıkama

<$BlogCommen10:11 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>