gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 09, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

Ayılıp bayıldığımız Rodarte (Hatta önceki gün Gilt.com'da indirimli satıştaydı), Target için 20 Aralık'ta piyasaya çıkacak ürünler hazırladı.
İlk görüntüler basına verildi. Sağ olsun moda blogger hemşirelerden biri bu imajlara ulaşmış.
Aktarılan ilk görüntülere göre, koleksiyonda heyecan verici bir parça yok bana göre.
Kendimi çok kasınca "Ok çorap olsun" diye tiz bir istek çıkıyor. Ondan öteye benim param bu işbirliğinde cüzdanımda kalır.

Nedenlerine gelince:
- Tülden yapılmış şeyler ilgimi çekmiyor. Target materyalin kalitesinin de oldukça düşük olacağını düşünüyorum.
- İskeletor üst ilgimi çekmiyor. Bono'nun PopMart turnesinde giydiği olsa bir derece. Ama bunların modası geçeli 10 sene olmadı mı? Gerçi 10 sene olduğuna göre moda yaşam döngüsünde tekrar doğması gerekiyordu... Doğmuş.


- Styling'i de hiç tarz bulmadım. Dr Martens'leri oldum olası sevmem. Kemer, dantel çorap, tüllü etek kombinasyonun altına yakıştırmıyorum o botları.

- Renkler ilgi çekici değil. Hardal çok zor yakışan bir renk. Ardında duran uçuk mavi elbisenin de rengi zayıf.

Rodarte'den bana ekmek çıkmayacağına göre Jean Paul Gaultier ve Zac Posen'i bekleyeceğim.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger SEYMEL

<$BlogCommenmankende son derece kotu olmamıs bendece

<$BlogCommen3:36 ÖSlogCommen  Blogger DENiZ

<$BlogCommenKolleksiyon bana gore oldukca basariliydi zira ben 4 aylik tum birikimimi bu kolleksiyona harcadim! Ozellikle kimono tarzi desenlerin oldugu ucuk somon yagmurluk ve kaburga baskili siyah pullu elbise gercekten takdire sayan kalitedeler. Cekimleri bende cok basarili buldugumu soyleyemem ama Target'in tum isbirlikleri icin de inan bana en kalitelilerden biriydi. Zaten tum parcalar birkac saat icinde tukendi. Kiyafetlerle ilgili Terget'in sitesinde bir video cekimi var o cok daha basarili olmus bence oburu evet fazla gothic kalmis ama bu daha yalin, tavsiye ederim!

<$BlogCommen10:33 ÖSlogCommen  Anonymous bünyan

<$BlogCommenteşekkürler...

<$BlogCommen6:12 ÖSlogCommen  Anonymous cemil

<$BlogCommençok iyi ellerinize sağlık.gunceltakil

<$BlogCommen5:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenHEDİYE ŞAMPUAN KAZANIN

<$BlogCommen1:57 ÖÖlogCommen  Anonymous PRATİKADIN HEDİYE DAĞITIYOR

<$BlogCommenHEDİYE ŞAMPUAN KAZANIN

<$BlogCommen1:57 ÖÖlogCommen  Anonymous Yeni Moda

<$BlogCommenOLdukça Güzel

<$BlogCommen10:08 ÖSlogCommen  Blogger astalavista.432

<$BlogCommen
sikis izle

<$BlogCommen1:07 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>