gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 16, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBloggerların gücü yurtdışında yere göğe sığdırılmıyor biliyorsunuz. Ülkemizde markalar açısından bu bilinç kıyı kıyı ilerlemekte.
Max Factor yeni ürününü sadece bloggerlara gönderdiği bir tanıtım yapınca da bu tanıtım işi adına kıpırdanmalar olduğuna seviniyorum.

Max Factor'un dolgunlaştırıcı rimeli (kapıcıya teslim edilmiş paketi akşam alınca) elime geçer geçmez soluğu aynanın karşısında alıyorum. Kırmızı güzel bir kutunun içinden çıkan Max Factor rimeli ve özel notu çıkartıyorum. Gün boyu dolaştığım Diorshow maskarayı tek gözümden siliyorum ve Max Factor yeni rimelimi sürüyorum.


Ve neticede sizelere iç rahatlığıyla önerebileceğim bir sonuç alıyorum.

Üstelik bu ürünü-Max Factor False Lash Effect Maskara- Şubat sonuna kadar almak isteyenlere 5 YTL'lik indirim kuponları var. (5 adet)

Bu posta bıraktığınız İsim Soyad ve e-maillarınızla sizle irtibata geçilip Max Factor ekibi tarafından kuponlarınız gönderilecektir. Rimelin fiyatı yaklaşık 20 YTL olacak diye biliyorum. Sizlere kupon değil rimelin kendisini dağıtacağım günler de gelecek. Patience young Skywalker patience....

Etiketler: , , ,

"comments">

<$BlogItemCo9h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenşimdi, sana isim ve adres mi ileticez?

<$BlogCommen2:21 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmirayk_7@hotmail.com
ismim miray
neyse ki pek kullanmadığım bi adres bu, yoksa post'a yazmak mantıklı değil aslında..

yeni rimelini gül güle sür bu arada:)

<$BlogCommen6:32 ÖÖlogCommen  Blogger Flame

<$BlogCommenBende isterim :) Melis

annelerlehayatadair@gmail.com

<$BlogCommen4:43 ÖSlogCommen  Blogger hüma

<$BlogCommenBu yorum yazar tarafından silindi.

<$BlogCommen11:07 ÖÖlogCommen  Blogger quentins

<$BlogCommenHala kaldıysa bana da lütfen :) gunlukhayat@gmail.com

<$BlogCommen12:15 ÖSlogCommen  Blogger EcE

<$BlogCommenBen diğer blogundan da okumuştum ve alışveriş listeme eklemiştim bu rimeli. Teşekkürler. EcE

eces77@gmail.com

<$BlogCommen10:39 ÖSlogCommen  Blogger Simge

<$BlogCommenBir kadının Star Wars'a gönderme yapması çok hoş bişi :)

<$BlogCommen3:49 ÖSlogCommen  Anonymous nesli

<$BlogCommenbende istiyorum tabi hala varsa :)))

<$BlogCommen3:23 ÖSlogCommen  Blogger EcE

<$BlogCommenMerhaba,
Kuponlar için çok teşekkürler. Bu fırsatı en yakın kız arkadaşımla değerlendirdik. Önce uygulama yapıldı, aynada biri rimelli, diğeri rimelsiz iki gözümüzü inceledik ve sonuç çok hoşumuza gitti. Siyah rimele benim ihtiyacım yoktu, onu arkadaşıma aldık. Bana da kahverengisini aldık. Fyatı 39.90TL.
Kahverengi rimel riskli olabiliyor, bazı markaların kahverengi tonu kirpikleri de gözü de solgun gösterebiliyor ama Max Factor'un kahverengi tonu çok koyu, rimelin de özelliğinden güzel duruyor. Umarım başka renklerde de bu özellikte rimeli çıkar ya da rimel bitince fırçasını temizleyip başka renklerle kullanmak zorunda kalacağız. Tekrar teşekkürler.

<$BlogCommen3:28 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>