gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 22, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Mat ojeler yeni trend. Yazın şarkısını bilmem ama yazın ojesinin mat olacağı kesin. Türkiye bu yaza yetişemezse seneye kışa, eğer kırmızı ojelere benzerse 5 sene sonraya ancak tırnaklarına kabul edecektir.

Marketteki matlara gelince; Opi duruma liderlik ederken bugün Nylon dergisinde
Ko markasını gördüm. Hayli iddialı renkler var. Gerçi Opi'nin matlarını da ilk Nylon'dan öğrenmiştim.

Gelelim etraftan araştırdığım matlara:

1- Önüne, sonuna parlatıcı, koruyucu sürülmüyor.
2- Ne kadar parlamasa o kadar kar.
3- Basbas bağırmayan renk skalası genelde gotik renklerden oluşuyor farklı markalarda.
4- Favoriler gri ve siyahlar.
5-
Zoya'nın MatteVelvet'ları,
6- Opi'nin 6 farklı renkteki (Russian Navy, Lincoln Park After Dark, You Don’t Know Jacques!Alpine Snow, La Paz-Itively Hot, Gargantuan Green Grape) Matte serisi,
7- Ko'nun 6 farklı rengi(favorim Ox) piyasanın konuşulanları.
8- Maybelline'in yıllar önce çıkardığı ancak devam etmediği bir mat seri bulunuyor. Yani artık bulunmuyor.
8- Butter London'ın bir ojesi tırnaktaki pürüzleri düzeltiyor ve aynı zamanda matlık veriyor. Matlık veren formüller eskiden erkeklere tavsiye ediliyordu.
9- Metroseksüeller ya da yeni adınız her ne ise,
Essie'den man-i-cure adlı matlaştırıcı bir oje var.
10- Ya da Orly'den Nails for males.
11- Deneme yanılmalarda matları sürüş testinden geçirenler ojelerin 5 gün zor dayandığını söylüyor. Ne derlerse desinler alta baz sürün diyorlar.
12- Opi'nin renklerini all lacqured up blogu sürmüş.
Ismarlamadan önce görün derim. You don't Know Jacques rengi, kanımca ortalığı yıkar.


Ko'dan siyah mat


Opi'den You Don't Know Jacques

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger Unknown

<$BlogCommenYou don't know Jacques!ı ben ocak'ta almıştım, kışın ortalığı yıkmıştı ama yaza taşınacağını sanmıyorum bu ününün, benim deneyimlerimi görmek isteyenler, linklere bir göz atabilirler.
http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/zafer-benimdir.html

http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/denedim.html

<$BlogCommen11:05 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili moda cadisi,

senin renk niye parliyor? uzerine ya da altina surdun mu birsey?
.melis

<$BlogCommen11:58 ÖÖlogCommen  Blogger Unknown

<$BlogCommenAltta mavalanın bazı var ama üstte bir şey yok :)

<$BlogCommen12:10 ÖSlogCommen  Blogger Sagır Kedi

<$BlogCommenSondaki ojenin rengine bayıldım!!!

<$BlogCommen12:48 ÖSlogCommen  Blogger Balkaymak

<$BlogCommenanladığım kadarıyla you don't know jacques'ın iki ayrı tipi bulunuyor: biri mat diğeri normal.zira linkteki açıklamada mat olan jdkj'ı orijinali kadar beğenmedim diyor blogger. modacadısınınki orijinal renk olsa gerek, bence de mattandaha güzel.

<$BlogCommen11:27 ÖSlogCommen  Blogger irem

<$BlogCommenNerden alabilirim ?

<$BlogCommen9:23 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>