gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 22, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMAC'in Trip setleri çantada hayat kurtarıyor.



Bir kötü yanı var. O da size en yakın olmayan Duty Free'lerde satılması. Yani Türkiye Duty Free'de MAC satılmadığı için Trip yok mesela. Bu durumda "Umutsuz MACkadınları", dünyanın çeşitli havaalanlarını arşınlayabilir, hosteslerle ahpablık edilebilir, facebook listesindeki yurtdışı insanlarına rica edebilir, ya da kestirmeden ebay'e dalabilir...

Niye MAC bu tarz koleksiyonları şehir içinden esirgiyor anlamıyorum.

Bir sıkıntım daha var. Niye nefis ürünler limitli oluyor ve bir daha eşi benzeri bulunamıyor.

Geçen hafta elimde taptığım ama sonuna geldiğim için kazıyarak kullandığım eski koleksiyon rengi Aristocrat'ın, stand stand dolaşıp en yakın rengini aradım. MAC dahil kimseciklerde bulamadım.

Sonra google'layınca, bir halk kişisinin stok eritme maksadıyla elden çıkarttığı ürünler arasında enseledim. Heralde bir 4 yıl da bu yeni kutuyu kullanacağım. Neticede üretiminin üstünden kabaca 10 yıl geçmiş olacağı için, 3. kutuyu yıllar sonra bulur da kullanırsam gözüm çıkacak.

MAC çalışanları da bu konuyla ilgili bayıldığınız ürünler varsa hemen bir sürü alın diye uyarıyorlar. Aklınızda bulunsun koleksiyon ya da limitli ürünler hakkaten adı üstünde muamele görüyor. Stoklayın.

Trip serisindeki sevimliler (Beyaz kutusu için bile alınır):

Rujlar



Göz farları



Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Burcuk

<$BlogCommenBu yazinin ustunden bir hafta gectiginde heathrow.dan ucacak olmam ne kadar da guzel bir his simdi:)))

tesekkurler:)

<$BlogCommen6:47 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenSevgili burcuk,

özellikle neutral lips beyaz kutulu dudak setini tavsiye ediyorum. kap bir tane hemen. Ağustos sonu bitiyor olabilir.
.melis

<$BlogCommen8:07 ÖSlogCommen  Blogger Avcı

<$BlogCommenSeçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Başak Kadınca Bloglar Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

<$BlogCommen2:35 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>